Saturday, November 27, 2010

bebii

26.11
Little twins’ bufday







safiah&safirah

Sat ja besaq ni dah. Dulu kecik tet mcm anak kucing yg 2bulan sebab adik aku dua2 org ni dilahirkan pada usia 7bulan dok dalam perut. Pastu mak aku kena operate sebab masalah2 teknikal.


safirah is adik




kakak is safiah




nur fathiah yang jelita ta TAK ^^




muka tak boleh belah dari klong ku sayang masam masam


orang kata muka kami sama?betui ka? emmm tapi awat aku comei lagi? haha yuckks










5 beradik


masa ni aku dah start busy "bergayut" dengan si jejaka tampan yang agak pemalu



aku masih lagi sibuk bergayut gayut

konon konon sweet la mcm ni ;D klong & lufias naukaz

taraaa... perasmian kek yg dibeli oleh lufias naukaz (nama yg dterbalikkan)

bebi. sebenaqnya takda lilin pun


pakat hembuih la lilin konon kononnya. lilin takda pun -.-




upacara bergambar (^^)


mak aku mesti jelez tengak pic ni. hmm sapa yg ganjil kat sini??



jawapan dia piduih@daus sebab dia laki


pic ni sebenaqnya depa dua prg yg dok kat kek tu ingat ambek gambaq depa dua ja. kononnya buat sweet la. tgk2 lekat gmbaq kami tiga sebelah kiri sini. paden mukeeeeeee


dan walaubagaimanapun aku sambung balik begayut dgn jejaka tampan lagi




ketibaan kakak dan abang ipaq lufias dan anak buah dia



pastu klong pun jadi dok buat duduk sopan santun depan kak ipaq la katakan. HAHA


abdin & El. muka el agak blur2 sebab muka direject. TET...


123



byeee






Genap la umur adik ku ku syg busuk busuk masam ni 7 tahun.
Tak tau nak celebrate mcm mana sebab mak takda. Mak la everything. Takdak mak hidup mcm anehhh.cewah.

No comments: