Tuesday, December 6, 2011

tuesday morning

Pagi kelmarin aku ponteng lagi tuition Biology satu period. sepatutnya class start 8am-1pm. tapi aku pi class 10.30am. alasan dia TERRRRbangun lewat okey. nasib Cik Izzati duk call seratus kali gerak aku. Dia memang prihatin pun. terima kasih la ya ;D.
okey sebenarnya aku nak crita pasal pagi tadi bukan pagi kelmarin. Pagi tadi aku TERRRsekali lagi bangun lewat. kali ni Cik Izzati call seribu kali tapi aku tekan button merah. dia call lagi aku tekan lagi. iskh taktau setan mana duk bergantung kat mata aku. malas sungguh la nak bangun. last last ada number lain pulak call. aku cancel jugak awal-awal tu. 3 kali dia call,rupanya sir sendiri yang call. oh Sir Hendry. nakal sungguh la. siap buat loudspeaker lagi. satu class dengar. oh god! MALUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

No comments: