Sunday, July 10, 2011

who says no fun

kalau kita tak suka something tu memang kita dok kutuk kan? awal-awal aku kutuk habis SMK PAYA KEMUNTING. macam-macam la. last-last aku yang pindah pi sekolah tu sebab dipaksa plus terpaksa ja. 1st day masuk sekolah awal-awal pagi tu rasa macam nak 'tereyak' kuat-kuat. tambah pulak masa tu 2minggu cuti. so pagi tu masing-masing dok riuh bercerita la pasal cuti depa 2 minggu tu. tapi aku? kawan-kawan aku semua ada kat SMKBBD. takda sorang pun kawan yang aku kenal kat sekolah ni. nak try join depa sembang pun macam takda modal nak cakap. jadi pun dok diam macam budak baik. tapi dalam hati dok 'compare' sekolah baru dengan sekolah lama. pastu dok kutuk la sorang2. dalam dok mengata dalam hati,last-last sehari ja aku dah boleh masuk dengan kawan-kawan class. hari ke dua pun lagi okay. dan hari ke tiga aku ikut sama program ke Langkawi untuk pemimpim-pemimpim. sebenarnya nama aku tak dicalonkan pun sebab aku budak baru. pastu aku pi merayu kat cikgu nak pi jugak. drrr mengada dak?

sebelah tu nina. ramai cakap kami kembaq. ada sama ka muka?

stay kat motel. block tanjung 4. ni muka-muka roommate termasuk yang ambik gambar ni. izzati si mulut seribu.


muka excited tengok pantai.Pantai cenang. best woo turun-turun bilik terus jumpa pantai. pastu letak-letak beg kat atas bilik kalut-kalut turun p pantai. jadi perak kadang-kadang syiok jugak ok.
pastu cikgu suruh p tukar baju dulu baru p pantai. mana tahan maa,kira nak p pantai ja.
hahah

lepas tu cikgu lantik yang pakai baju pink tu jadi Penghuluwati. oyeahhh it's me la. nama ja penghuluwati,tapi aku tak buat apa2 pun. penolong aku Hanis musaibah. dia pun 2x5 ja dengan aku. tak ada fungsi apa pun.hahah. sebab semua bergantung kat penghulu ja. si Salleh.


with nina and adik syaza.haha. masuk hari ke dua. tak sabaq nak tunggu p jalan2.heee;)


muka excited numbe 3.


muka excited numbe 4 ;)

excited numbe 5

boleh macam ni?

hensem dak?

hanis n bajar.

tunjuk apa ntah.

muka excited numbe 6. oh lupa nak bgtau. nina sebenarnya rabun ok.hahah

ni hari ke 3 dah. nak balik dah.

with cik zati.kat dataran helang.ada camera murah ja.tak boleh nak bg nampak helang


cuba lihat kiri. ada sorang prempuan ja sesat situ.
ok bye. ;) muah muah sayang paya kemunting pulak,hee

No comments: