Thursday, July 14, 2011

wednesday

wednesday is rabu. and rabu is my busy day. sebenarnya tak busy sangat pun. saja2 buat busy. cuma hari rabu kali ni dari pagi hingga petang asyik dok buat benda-benda yang meletihkan. sebenarnya tak letih jugak. cuma tak larat ja sebab badan ku malas.malas datang dari tuan badan yang suka tidur. aku selalu rasa letih. so,aku asyik manjakan badanku dengan tidur tidur lah. last sekali TERover sleep. pastu badan kira nak bummm ja. buat apa semua mengeloh.
drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. hari rabu adalah hari aku dan cik Nina menjadi urusetia untuk public speaking di Dewan Jitra. taktau lah kenapa teacher pilih dua muka kami ni tolong dia jadi tukang
jaga masa. hahah.tak palah,janji tak mau masuk class sebab ada addmath yang asyik paksa otak aku suruh pikir banyak2. last2 jadi bengong ja.
er err,

sebenarnya kalau ada pesta buku ka jualan buku ka aku tak berminat langsung pun. sumpah tak minat. tapi kali ni sebab dah besar dah kut. masuk2 Jualan Hasani Book ja terus rasa teruja gila tengok buku2 harga murah2 maka aku pun beli lah novel yang tak penah aku dok beli sebelum ini. hmm,2 buah novel ja aku beli "Oh kerja" dengan "Diari Mat Despatch". tapi sampai sekarang belum ada mood lagi nak baca.
muka selepas teruja ok.


teacher menyorok belakang sebab untuk nampak badan kecil sikit kut,heee;D

lepas tu untuk penutup. aku join team Smkbbd Choral Speaking. biasalah aku kan EX.jadi tak salah kut join kan kan?
satu malaysia

majlis tamat pukul 1.30 pm. lepas tu balik sekolah. oyeahhh. lepas balik sekolah aku tumpang Hanis Musaibah jalan kaki sampai ke rumah dia. pastu aku jalan sorang2 sampai ke Taman Sri Jaya rumah Tokwa aku. haaaa. awat tak burnnya. lepastu kena bising la. "awat tak call Syafiq? lain kali nak mai sini call suruh dia boleh ambik aish". Syafiq affendi. dia ni anak Tokwa aku. so,sepatutnya aku panggil dia Paksu/Pak Usu. tapi oleh sebab dia sebaya ja dengan aku,form4. makanya cakap 'hang aku' jalah.hee. rasa macam kawan ja. tak rasa macam dia pak pak pak aku pun hahah.

okay,the end.

No comments: