Wednesday, December 8, 2010

happy birthday to *pikah pikah pikah

guess wht? today is ur spacial day
happy birhday !
happy birthday my best friend,Nur Afiqah Othman.
Amazing times we always spend.
Laughter and jokes are common place

Birthdays will come each year and today is yours so don’t you fear.

Kadang2 baik
Kadang2 angin tak kena
kadang sama2 buat gegeh gegeh
kadang2 hg marah aku sbb aku buat gegeh sorg2
Kadang2 buat tak tau (sat saja pastu ok balik)
Kadang2 nasihat menasihati
Kadang2 gaduh cakap2(sat ja pastu ok balik)
Kadang2 dok memuji muji
Kadang rasa geram mcm nak belasah
Kadang2 rasa sayang mcm nak belai2(haha)
Kadang2 rasa geram macam nak makan dia
Kadang2 rasa hang la kawan aku.





pikah pikah pikah(mmg dah slesa pggil hg mcm ni)saja gedik letak photo ada muka aku skali. winkwink

photo ni ambik hari last day skolah 2010.aku suka photo ni sbb tggi aku dgn hg nmpak tak ketara sgt. tau ketara tu apa? ketara tu mksud dia beza



Dia selalu cakap ‘BANGANG’(kat skolah). Sehari kalau dia tak cakap aku rasa mcm hidup tak sempurna,tak torah nak buat apa.

Dia selalu cakap aku GEDIK. hmmm. lagi hg cakap,lagi aku rasa syok nak gedik

okay ngantuk dah,bye i love you

No comments: