Tuesday, February 16, 2010

adakah perasaan benci ini sebernarnya cinta

1.Kisahnya bermula pada tahum lepas iaitu 2009
Yang pada mulanya aku berjalan bersama aida di ko’op sekolah.
Sedang kami berjalan jalan tut tut ada seorang jejaka india sedang mengusya usya kami.
Omg !
Aida syok sambil membetulkan tudungnya yang tidak terbentuk.
Lalu india tu cakap’fa..ti..yah..”(smbil duk tersengeh sengeh) sambil dok perhati nametag aku. Eu eu. Benci.
2. pertemuan kedua sewaktu mau ke science lab. Dengan aida jgk.
Tut tut jmpa lagi. Dari jauh india tu dok tersengeh sengeh. Makin kami jalan tuju le lab,makin dekat jarak kami dengan si india tu. Tut tut aida tegur dia.” Eh awak,ni fatiah”(sambil syok dok tunjuk aku). India tu pun renyeh renyeh lagi.
Start dari tu aku p mana mana mesti terserempak/terselisih dengan si india tu. Benci ! BENCI !
2010
Dalam mesyuaray agung equin awal tahun hari tu kebetulah si india tu pun ada jugak. Nahaiia.
Tapi ustat suruh dia masuk kelab lain case nama dia takda dalam list. Lagi,berat badan dia pun mungkin lebih dari 70kg? weh. Dia gemuk tau dak. Setiap masa mesti ada peluh punya. Betoi,,
Zzz
Dengan rasa berkemanusiaan,kesian. Tut tut ustat ubah pikiran pulak. India tu boleh masuk kelab ni.
Tut tut ada jembalang aida cakap kat india tu depan ramai org “awak,dia suka awak masuk sini’(sambil syok tunjuk tukjuk aku) nah. Karan .India tu senyum gila.eu eu eu eu
Tak pasai pasai 2 3 4 5 kali dok pusing belakang senyum tgk aku. Aku p depan p hantar buku recod tu pun india tu perhati lagi.Weh ! kuagsam aida. Hg bersalah.
Lepas tu ada lah dlm 2 3 4 kali aku terserempak india tu dia bt mcm nak peluk aku. Dok mendepa tangan dia. Ish.Haram lah.
Pastu hari hari sekolah dok ulang p mai p mai depan class aku. Kerap pulak tu.Pastu tgk aku,renyeh.
Pastu time kat kantin. Aku dok que nak beli nasi.aku nampak dia dok hujung sana nuh beli ayaq. Tut tut aku pusing kiri tut tut dia mai dok sebelah aku. EUUUUUUUUUU! SUMPAH BENCI GILAA!
Aida amalina.ni semau hg pnya pasai we. ngokk

No comments: